O pleno da Deputación de Ourense aproba a ordenanza fiscal de recadación
O pleno de xaneiro da Deputación de Ourense celebrado hoxe adoptou, entre outros acordos, a aprobación da ordenanza fiscal de recadación, que ten como obxectivo regular as normas de xestión, inspección e recadación dos tributos propios da Deputación e dos seus organismos dependentes así como dos tributos municipais delegados polas entidades locais da provincia de Ourense.
Os aspectos xerais da ordenanza sinalan que a tramitación de expedientes estará guiada por criterios de racionalidade e eficacia, procurando a simplificación dos trámites que deban realizar os contribuíntes, e facilitando o acceso destes á información administrativa que por lei lles corresponda. Asemade, impulsarase a aplicación de técnicas e medios electrónicos, informáticos e telemáticos para a tramitación de expedientes administrativos, co fin de mellorar a eficiencia das comunicacións cos concellos, outras administracións públicas e os colaboradores sociais cos cales se subscriba o pertinente convenio e cos contribuíntes.
A ordenanza contén artigos referidos ao acceso dos arquivos e documentos; o dereito á obtención de copia dos documentos que obren no expediente; información e asistencia aos contribuíntes, e sobre as normas de xestión, tributos, beneficios fiscais, prescrición e compensación e temas de inspección tributaria, entre outros.
OUTROS ACORDOS DO PLENO FORON OS SEGUINTES:
RESOLUCIÓN DE ALEGACIÓNS E APROBACIÓN DEFINITIVA DO PLAN DE ORDENACIÓN DE RECURSOS HUMANOS 2015 DA DEPUTACIÓN PROVINCIAL DE OURENSE
Acordo:
Desestimar a alegación formulada por don José Manuel Figueirido Rodríguez, ao non ter por obxecto as determinacións propias do Plan de Ordenación de Recursos Humanos, e sen prexuízo de cal sexa o sentido no que se resolva a alegación formulada polo mesmo interesado respecto da Relación de Postos de Traballo para o exercicio 2015.
Estimar a alegación formulada polo xefe do Servizo de Recursos Humanos, Formación e Réxime Interior no sentido de incluír no apartado de categorías profesionais para persoal laboral fixo do Plan de ordenación de recursos humanos para o exercicio 2015 as seguintes categorías profesionais: bombeiro-condutor (C2), monitor deportivo de sala de fitness (C2) e monitor de lecer no rural (C2).
Aprobar definitivamente o Plan de Ordenación de Recursos Humanos 2015 da Deputación Provincial de Ourense e Ordenar a publicación do texto íntegro do Plan de ordenación de recursos humanos para o exercicio 2015 da Deputación Provincial de Ourense no BOP.
RESOLUCIÓN DE ALEGACIÓNS E APROBACIÓN DEFINITIVA DO PLAN ESTRATÉXICO DE SUBVENCIÓNS DA DEPUTACIÓN PROVINCIAL DE OURENSE E DO INORDE PARA O EXERCICIO 2015
Acordo:
Estimar a alegación formulada polo Concello do Carballiño, modificando no Plan estratéxico de subvencións da Deputación Provincial de Ourense e do INORDE para o exercicio 2015 a liña de acción C.2. Fomento da cultura, engadindo un apartado XII no seu punto 5º. Plan de acción, co seguinte contido:
Achega ao Premio Antón Losada Diéguez. Prevese unha achega de 6.000 € como contribución da Deputación ao Premio Antón Losada Diéguez”.
Aprobar definitivamente o Plan estratéxico de subvencións da Deputación Provincial de Ourense e do INORDE para o exercicio 2015.
Publicar integramente no BOP o dito Plan, coa modificación aprobada.
APROBACIÓN DA MODIFICACIÓN DAS BASES DE EXECUCIÓN DO ORZAMENTO DO EXERCICIO 2015
Acordo:
Aprobar inicialmente a modificación das bases de execución do orzamento xeral do exercicio de 2015.
APROBACIÓN DO EXPEDIENTE DE MODIFICACIÓN ORZAMENTARIA POR SUPLEMENTO DE CRÉDITO E CRÉDITO EXTRAORDINARIO N.º 1/2015
Acordo:
Aprobar a modificación de créditos do expediente, co seguinte detalle:
APLICACIÓN | EXPRESIÓN | IMPORTE € |
450.12/762.01 | Cooperación provincial a concellos subvencións | 1.088.158,21 |
CRÉDITOS EXTRAORDINARIOS. GASTOS DE INVESTIMENTOS
APLICACIÓN | EXPRESIÓN | IMPORTE € |
341.11/762.01 | Promoción e fomento do deporte a concellos nominativas | 601.164,20 |
414.11/789.01 | Promoción e fomento do medio rural a familias e institucións se fin de lucro | 50.000,00 |
231.11/789.01 | Promoción e acción social a familias e institucións sen fins de lucro | 75.000,00 |
432.11/766.00 | Promoción e fomento do turismo a outras entidades de agrupacións municipais | 142.617,91 |
SUPLEMENTOS DE CRÉDITO. GASTOS CORRENTES
APLICACIÓN | EXPRESIÓN | IMPORTE € |
231.11/480.01 | Atencións benéficas e sociais nominativas. Acción social | 45.000,00 |
334.20/462.01 | A Concellos. Actividades culturais/recreativas | 117.000,00 |
CRÉDITO EXTRAORDINARIO. GASTOS CORRENTES
APLICACIÓN | EXPRESIÓN | IMPORTE € |
924.12/489.01 | A entidades sen fins de lucro. Participación veciñal | 8.800,00 |
450.12/462.06 | A concellos cooperación provincial | 25.000,00 |
341.11/489.01 | A entidades sen fins de lucro. Promoción e fomento do deporte | 71.000,00 |
431.12/489.01 | Promoción comercial entidades sen fins de lucro | 120.000,00 |
334.17/489.09 | Promoción cultural entidades sen fins de lucro | 159.000,00 |
135.15/463.00 | A Mancomunidade de Celanova. Servizo contra incendios | 12.000,00 |
334.11/207.00 | Prestación de servizos. Edicións e publicacións | 90.000,00 € |
RESUMO
Suma suplementos de crédito ………………………………………. | 1.250.158,21 € |
Suma créditos extraordinarios ……………………………………………… | 1.354.582,11 € |
RECURSOS UTILIZADOS
Remanente Tesourería. Subconcepto 870.00 para financiar gastos xerais | 2.604.740,32 € |
De acordo co artigo 169 da Lei reguladora das facendas locais, por remisión do artigo 177.2 do mesmo texto legal, o expediente será exposto ao público, tras o anuncio no Boletín Oficial da Provincia, por 15 días, durante os cales os interesados poderán examinalo e presentar reclamacións ante o Pleno. O expediente considerarase definitivamente aprobado se durante o citado prazo non se presentasen reclamacións.
APROBACIÓN DO EXPEDIENTE DE MODIFICACIÓN DAS BASES DE EXECUCIÓN DO ORZAMENTO N.º 1/2015, DO INORDE
Acordo:
Modificar as bases de execución do orzamento do INORDE para o exercicio 2015, especificando no capítulo 4º de gastos que, con cargo á aplicación orzamentaria 422.11/489.06 “a organizacións ou asociacións sen ánimo de lucro e outras” e con cargo á 422.11/462.01 “a concellos, subvencións nominativas”, a previsión de subvencións nominativas ás seguintes entidades para o concepto e polo importe que se detallan:
Beneficiario | Finalidade | Importe |
Concello de Cea | Parque empresarial | 50.000 € |
Concello de Riós | Parque empresarial | 35.000 € |
Centro Comercial Aberto Ourense | Actividades centro | 8.000 € |
Xóvenes Empresarios de Ourense | Actividades xóvenes empresarios | 6.000 € |
TOTAL | 99.000 € |
De acordo co artigo 169 da Lei reguladora das facendas locais, por remisión do artigo 177.2 do mesmo texto legal, o expediente será exposto ao público tralo anuncio no BOP, por quince (15) días, durante os cales os interesados poderán examinalo e presentar reclamacións ante o Pleno. O expediente considerarase definitivamente aprobado, se durante o citado prazo non se presentasen reclamacións.
APROBACIÓN DA EXPROPIACIÓN FORZOSA PARA A EXECUCIÓN DA OBRA DE MELLORA DA ESTRADA PROVINCIAL “OU-0703 TRIVES-CHANDREXA DE QUEIXA”, Nº 124/2014/PB, NO CONCELLO DE A POBRA DE TRIVES
Acordo:
Estimar as alegacións formuladas polos propietarios das parcelas 318 e 321.
Aprobar o proxecto técnico da obra de mellora da estrada provincial “OU-0703 Trives-Chandrexa”, n.º 124/PB/2014, no municipio da Pobra de Trives, así como o anexo de expropiacións, no que se inclúe o plano parcelario e a relación de bens afectados. Ter por declarada a utilidade pública das obras mencionadas, de conformidade co disposto no artigo 22.5 da Lei 8/2013, de 28 de xuño, de estradas de Galicia. Acordar definitivamente a necesidade de ocupación, con carácter urxente, dos terreos incluídos na relación de bens e dereitos afectados pola expropiación, de conformidade co previsto no citado artigo da Lei de estradas de Galicia.
N.ºPARCELA EXPEDIENTE | N.º POLÍGONO/PARCELA CATASTRO | TIPO PARCELA | PROPIETARIO EXPEDIENTE | M2EXPROP |
293 | 61/1597 | Rústica | Herdeiros de Pilar Rodriguez Gonzalez | 107,79 |