La tala de la chopera de A Rúa se retrasa a la espera de una subvención
- El edil Diego González (PP) reprocha el desarrollo de una carrera de cross en O Aguillón por el riesgo de caída de árboles y el concejal Avelino Fernández (BNG) garantiza que no hubo peligro
Diego González Moral, concejal del PP de A Rúa, realizó una pregunta al grupo de gobierno en el último pleno de la Corporación sobre la Carrera de Cross que se celebró el pasado mes de enero durante la que los participantes estuvieron expuestos al riesgo de caída de árboles en la chopera de O Aguillón. El edil explicó que “as árbores están caendo, e celebrouse igualmente alí, habendo outras zonas nas que se podía realizar nas mesmas condicións. Pudo haber pasado algo, tendo en conta que non é unha zona segura, ante o risco de caída de árbores”.
Avelino Fernández Seco, concejal del grupo de gobierno (BNG), respondió apuntando que la carrera se desarrolló organizada por la Federación de Atletismo y el Club ADAS de O Barco en colaboración con el Concello de A Rúa. “Estuvemos alí xa as oito da mañán. Revisamos a zona. En ningún momento vimos perigo para os participantes pois nin xiquera había vento. Se supervisou continuamente ó lugar. A proba é que foi un éxito. A dirección do circuito foi cousa da organización. Nós, dende a Concellalía, puxemos a loxística para facilitarle as cousas, pero non fumos os organizadores”.
Al hilo de ello, la alcaldesa, la nacionalista María Albert justificó que la tala de la chopera no se ha iniciado a la espera de una subvención para la ejecución de la misma. “Estamos nun período moi incómodo, pendentes dunha axuda que temos solicitada. Sin ela é complicado facer os traballos. Estamos desexando empezar canto antes a tala pero o feito de ter que queimar e non poder vender a madeira resultante encarece moito a tala así como as labores de acondicionamento e repobación do terreo”. La alcaldesa puso de manifiesto que “estamos tendo moita sorte pois non leva feito moito vento” y apuntó que, en el caso de que se produjeran rachas fuertes en próximas fechas, “habería que afrontala tala sin esperar polos citados medios económicos”.