A Xunta investiu neste ano máis de cinco millóns de euros en comercializar os nosos viños no exterior

image_gallery

 

A Xunta fixo durante o último exercicio un investimento de máis de cinco millóns e medio de euros para á mellora da comercialización dos nosos viños. O obxectivo non é outro que a promoción nacional e internacional dos viños galegos, en especial das Denominacións de Orixe de Galicia. Así o salientou a conselleira do Medio Rural e do Mar, Rosa Quintana, durante a entrega de Premios D.O. Ribeiro 2015.

Para a titular de Medio Rural e Mar, “a Xunta de Galicia non pode menos que prestar o seu incondicional apoio” e, para asegurar que esta relación perdure no tempo, anunciou a intención do Executivo de seguir apoiando accións en materia de formación, funcionamento e programas de control. Neste sentido, a axuda aportada “pode ser clave para a apertura de novos mercados no exterior e iniciar un camiño sen retorno na expansión dos nosos produtos polo mundo”.

Tendo en conta que un dos obxectivos prioritarios da colaboración entre as empresas vinícolas e a Consellería é a internacionalización da produción, o dato citado por Rosa Quintana dun incremento das exportacións da D.O. Ribeiro próximo ao 350% durante a última década pode considerarse un éxito. Esta cifra está en sintonía cos máis de 18,3 millóns de euros que esta denominación facturou ao longo da pasada campaña.

También te podría gustar...